AdWords optimering – budjusteringer på mobilen

Google AdWords – nu med mobile budjusteringer

Større kontrol med AdWords annoncering

For større kontrol med Google AdWords annoncering, kan kampagnerne opgraderes til de såkaldte “forbedrede kampagner”, som giver mulighed for at angive budjusteringer. Budjusteringer vil sige, at man ved annoncering på Displaynetværket, kan angive forskellige typer bud for de enkelte målretningsmetoder. Med andre ord kan man give AdWords besked om, hvilke bud man ønsker at anvende ved at aktivere tilpassede bud for en enkelt målretningsmetode. Såfremt man ikke aktiverer tilpassede bud, vil AdWords anvende standardbuddet for annoncegruppen.

AdWords mobil budjustering

Google AdWords tilbyder fra maj 2013 en opdatering, som gør det nemmere at administrere budjusteringer i forbedrede kampagner. Det betyder, at annoncørerne fremover har mulighed for at sætte en mobil budjustering på annoncegruppeniveau. Du kan læse om den nye funktion her: Google AdWords optimering

 

Kilde: http://searchenginewatch.com