AdWords 2012 – et tilbageblik på året der er gået

Google Adwords 2012 – hvilke ændringer er sket i årets løb?

Google Adwords 2012

Google AdWords har gennemgået store ændringer i løbet af året, der er gået. Blandt nogle af de mest afgørende ændringer kan nævnes:

Google Shopping og Product Listing Ads

Som – såfremt det er korrekt opsat – gør det nemmere for kunder og søgemaskinerobotter at finde din hjemmeside.

Mere fleksibelt kampagnebudget 

Som gør det muligt at fordele budgettet på tværs af kampagner.

Lokal SEO

Som gør det nemmere at lave søgeoptimering med afsæt i lokalmiljøet.

Dynamiske reklamer

Som gør det nemmere at automatisere processen og holde indholdet nyt og relevant. Se mere her: AdWords reklamer

 

Yderligere information

Læs meget mere om årets ændringer her: Google Adwords 2012

Her kan du også finde videoer, som eksempelvis gennemgår en korrekt opsætning af produkter samt en illustreret gennemgang af SEO med afsæt i lokalmiljøet.

 

Kilder:

www.searchenginewatch.com 

www.google.com