Social media marketing anno 2014

Hvad sker der på de sociale medier i 2014? Her er 10 bud

fremtidens marketing

Hvad siger krystalkuglen?

Traditionen tro har Uri Bar-Joseph fra Search Engine Watch kigget i krystalkuglen for at forudse de vigtigste tendenser for det kommende år, når det gælder sociale medier. I erkendelse af, at tidligere forudsigelser ikke nødvendigvis har været spot on, har han denne gang valgt at bruge de helt store armbevægelser og fokusere på det absurde – men ikke nødvendigvis urealistiske.

Social media marketing anno 2014

Ifølge Bar-Joseph kan vi eksempelvis forvente at få præsenteret en løsning på, hvordan man belønner social indflydelse, heriblandt en bølge af “advocacy marketing solutions” som forbinder udgivere med privatpersoner med en anseelig “Klout”.

Vi kan også forvente såkaldt social tv med live indhold, udvalgt af seerne.

Og så lægger Bar-Joseph det sociale medie SnapChat i graven, idet han forudsiger, at tjenesten vil stor-boome i 2014 og derefter styrte med et brag.

Flere forudsigelser

Læs alle Uri Bar-Joseph’s forudsigelser og vurdér selv, som de er realistiske eller ej. Du finder dem her: markedsføring på sociale medier

 

Kilde: http://searchenginewatch.com