Content marketing er både nutiden og fremtiden inden for markedsføring

Hvad er content marketing og hvordan kan det bruges?

SMM

Content marketing handler primært om produktion og deling af indhold, der ikke har en direkte forbindelse til profit, men nærmere med fokus på at skabe kunderelationer og brugere, der på lang sigt kan blive rentable. Mange kender til et basalt begreb som eksempelvis nyhedsbreve, men nyere tiltag som blandt andet YouTube guides, podcasts eller webinars har for længst fået stor opmærksomhed, og kan alle bruges som led i den samlede online tilstedeværelse. Andre tiltag som sociale medier, eller interaktive begivenheder der involverer brugeren i virksomhedens brand, defineres også som content marketing. Alle er vigtige tiltag i den samlede markedsføring af et brand. Her på bloggen vil der i 2014 være endnu mere fokus på content marketing, sociale medier og online tilstedeværelse.

Få mere at vide

Social Medie Today giver en top 7 over gode tips som er værd at læse, hvis du overvejer at styrke netop din online tilstedeværelse inden for content marketing eller sociale medier. Læs hele artiklen her og kontakt e-reactor, hvis du mangler rådgivning og sparring inden for alt der vedrører online markedsføring.

 

Kilde: http://socialmediatoday.com/