Open AdExchange i samarbejde med e-reactor

e-reactor har som nogle af de første startet et samarbejde med det nyetablerede online annoncenetværk Open AdExchange.
Netværket består af en række af de helt store mediehuse, heriblandt Berlingske Media, Politiken, Ekstra Bladet, TV2, Børsen, Nordjyske Medier m.fl.

Open AdExchange

Open AdExchange

Open AdExchange er et aldeles godt alternativ eller supplement til Googles display annoncering, idet en online kampagne vil kunne målrettes særdeles specifikt. Annoncenetværket er nemlig udviklet således, at annoncerne vises, når et eller flere søgeord matcher, den artikel brugeren læser.
Indtil videre er reklamerne små tekstannoncer a la AdWords annoncerne, men her hos e-reactor håber vi, at bannerannoncering bliver muligt i fremtiden.
Ligesom ved Google display betales der kun for annoncen, når brugeren klikker på den. Prisen for klikket fastsættes ud fra annoncens maksimale CPC(Cost PerClick), CTR(Click Through Rate), kategori mv.
Hos e-reactor er vi meget spændte på dette nye samarbejde, og vi glæder os til at kunne tilbyde denne annonceringsform til vores kunder.

Du kan læse mere om e-reactor og Open AdExchange her